Az Oracle bejelentette a nyílt szabványok használatán alapuló Oracle Siebel CRM 8.1.1 új verzióját, amely ágazatspecifikus önkiszolgáló megoldásokkal bővíti az Oracle ügyfélkapcsolat-kezelő megoldásainak körét. A Siebel CRM felvásárlása óta eltelt két évben a mostani már a második új, továbbfejlesztett termékverzió.

A legújabb kiadás újdonságaként az Oracle számos, az Oracle Fusion Middleware rendszerben fejlesztett, Java-alapú J2EE-akalmazással frissítette a Siebel Self-Service megoldást, és ennek részeként a Siebel eSupport, valamint a Siebel eCommerce alkalmazásokat is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezenkívül bemutattásra került az Oracle CRM Gadgets for Sales minialkalmazásokat is, amelyekkel gyorsan, a böngésző elindítása, bejelentkezés és a megfelelő hivatkozások kiválasztása nélkül elérhetővé válnak a fontos üzleti adatok.

A CRM Gadgets alkalmazások a vállalat CRM-rendszerében található üzleti adatokat és az interneten nyilvánosan elérhető adatokat is képesek kezelni, amelyeket akkor is elérhetővé tudnak tenni, amikor a számítógép éppen nem csatlakozik a hálózathoz. A hálózati kapcsolat észlelésekor az alkalmazások automatikusan frissítik az adatokat.

 

Az Oracle CRM Gadgets for Sales ingyenesen letölthető a szerződéssel rendelkező Oracle CRM felhasználói számára. A megoldás nyílt szabványokon alapul, így gyakorlatilag bármilyen operációs rendszert futtató számítógéppel és webböngészővel használható. Az Oracle CRM Gadgets for Sales révén a felhasználók telefonhívásokat kezdeményezhetnek meglévő telefonjukkal, és az alkalmazás valamennyi hívásinformációt képes eltárolni a CRM-rendszerben.

Az új alkalmazások között megtalálható:


A My Contacts Gadget: Segítségével a felhasználók egyszerűen kereshetnek és tarthatnak kapcsolatot a Siebel CRM, illetve az Oracle CRM On Demand alkalmazásokban tárolt partnereikkel. Egyetlen kattintással e-mailt küldhetnek, felhívhatják a kiválasztott partnereket, vagy akár internetes adatbázisokban és közösségi weboldalakon kereshetik meg az elérhetőségeiket.

Top Accounts Gadget
: A legfontosabb számlavezetési adatok összegzése a Siebel CRM vagy az Oracle CRM On Demands rendszerből, nyilvános, az interneten elérhető adatokkal kiegészítve. A felhasználó ügyfeleit érintő legfrissebb értékpapír-piaci hírek és RSS-csatornák információival felvértezve az üzletkötő folyamatosan értesülhet az üzletfeleire hatással lévő közéleti eseményekről.

Top Deals Gadget: Valós idejű tájékoztatást nyújt a felhasználók számára az aktuális kimutatási időszakban véget érő értékesítési lehetőségek állapotáról.

Search Gadget: A Siebel CRM alkalmazásban tárolt adatok és tartalom gyors és egyszerű keresésére szolgáló keresési segédeszközt hoz létre a felhasználó asztalán.

Oracle Sales Quota Gadget: Valós idejű információt nyújt az aktuális negyedév értékesítési csatornája számára, a negyedév értékesítési céljairól és az addig teljesített kvótáról.

Az Oracle Social CRM stratégiájáról és az ügyfelek tapasztalatairól az alábbi videók szolgálnak további információval.

Dresdner Bank a 21. századi ügyfélkiszolgálásról
http://uk.youtube.com/watch?v=AXX3YJsgh8k

Anthony Lye, Oracle VP a Social CRM-ről
http://uk.youtube.com/watch?v=mIDN1w4-BsQ

Oracle CRM On Demand Web 2.0
http://uk.youtube.com/watch?v=sx13-qfV748

Oracle Social CRM
http://uk.youtube.com/watch?v=laNnic_3IqY


http://www.oracle.com/us/corporate/press/017703_EN

Ha kérdése, megjegyzése van irjon nekünk:CRMSys

 

English version:

Oracle announced new version of Siebel CRM 8.1.1 in November 2008.The new verison of CRM 8.1.1 provides new added functionalities which was not available in all it's previous verisons.The Latest report by Gartner on 26th Feb 2009 predicts that CRM market in 2009 covers more than $10 billion all over the world.The silent features provided by CRM 8.1.1 are described below

Siebel CRM 8.1.1 provides industry-specific customer self-service for communications and the public sector, as well as enhanced use of multi-channel applications with Siebel Chat and deeper, more comprehensive search capability.New features in Siebel Marketing for version 8.1.1 provide a closed-loop solution that uniquely empowers all members of the marketing organization with actionable insight by automating processes across the marketing function, from strategy and planning to multi-channel response and lead management execution.

New features in Siebel Loyalty for version 8.1.1 support the entire customer loyalty program lifecycle by providing membership enrollment and management, including loyalty points accrual and redemption, member services, partner management and promotion management.New features in Siebel Loyalty for version 8.1.1 support the entire customer loyalty program lifecycle by providing membership enrollment and management, including loyalty points accrual and redemption, member services, partner management and promotion management.As the second major release of Siebel CRM in the last two years under the “Applications Unlimited” Program, Oracle has updated Siebel Self-Service, including Siebel eSupport and Siebel eCommerce applications, with Java-based J2EE applications built on Oracle Fusion Middleware that extends Siebel’s CRM product to the Web channel enabling a more compelling user experience and improved total cost of ownership.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://siebel-crm.blog.hu/api/trackback/id/tr491259082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása