Ahol Siebel CRM rendszereket használnak, eljön az a pont amikor verziót kell váltani és ilyenkor jön az Üzleti ágazat tipikus kérdése: Miért is kell "upgradelni"?
NEM helyes válasz: Mert kell? Mert vége az előző verziónak? stb...
Hanem érveljünk konkrét tényekkel, és mutassunk rá arra, hogy nekik ebből hosszú távon csak előnyük, hasznuk származik.
Pár ilyen benefit -et ki is emelnénk:
- Akár 75%-al gyorsabb, kevesebb fejlesztési költség
- 50%-al kevesebb fentartási költség
- Új, hatékonyabb folyamatok stb.
A következő bemutató ezekre az üzleti kérdésekre ad választ:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.