Először is sajnálom, hogy az utóbbi időben nem tudtam újabb bejegyzéssel, tapasztalattal gazdagítani a Siebel CRM blogot. Rengeteg munka miatt miatt nem volt időm a blogra, mivel az utóbbi időben nagyon felpörögtek a CRM, ERP projektek.

Hamarosan ujabb témákkal fog bővülni bejegyzésünk ebből párat ki szeretnénk emelni:

  • Siebel Pricing - Fix Price, Discounts: Volume, Agregate stb. 
  • Siebel Products - Simple, Customize, Bundle, Customize Bundle.
  • On Premise vs Cloud Applications előnyök, hátrányok mire kell figyelnünk CRM bevezetésekor. Oracle CRM On Demand és Oracle Siebel CRM összehasonlítása.
  • Siebel Order Management - Bevezetés, Előnyei, Példák.
  • Siebel UCM - Universal Customer Master (és nem Union Contact Master mint egy Oracle előadáson hallottam :).  ) - Áttekintése.
  • Oracle CRM Desktop, Gadgets - Hasznos eszközök Outlook integrálásra, monitorizálásra stb.

Hamarosan folytatjuk...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://siebel-crm.blog.hu/api/trackback/id/tr243469884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása