Az Oracle bemutatta a Siebel CRM Public Sector 8.2.2 verzióját.
 

A közintézmények az új funkciókkal eredményesebben biztosíthatják a lakossági szolgáltatásokat, ugy mint: szociális programokat, rokkantsági és a rehabilitációs támogatás hatékony kezelése stb.

ELŐNYÖK:

  • Teljes integráció az Oracle valamint hasonló SOA Alkalmazásokkal.
  • Folyamat automatizálás
  • Biztosítani kell az ügyfeleknek a gyors és megfelelő jogosultságokat függetlenül a politikai változásoktól.
  • Támogatja a jóléti szolgáltatások hatékony kezelését gyerekeknek, intézményeknek valamint családoknak.
  • Beépitett standard állami szektor funkciók: bevételkezelés, panaszok  stb.

 

Hírösszefoglaló

  • Az Oracle közzétette az Oracle Social Services Suite megoldáscsomag részét képező Siebel CRM Public Sector 8.2.2 verzióját, amellyel a közszférában működő szervezetek jobban alkalmazkodhatnak a folyamatosan változó gazdasági, szociális és politikai környezethez, ugyanakkor továbbra is kiemelt figyelmet fordíthatnak a programbiztosítás és a lakossági szolgáltatások fejlesztésére, valamint a programszabályozás automatizálásának racionalizálására.
  • Az Oracle Social Services Suite az egyik első, kereskedelmi forgalomban kapható szoftvermegoldás, amelyet kimondottan szociális szolgálatok számára fejlesztettek ki. Teljes körű, nyílt és integrált platformot biztosít a kormányzati szerveknek a jogosultságok megállapításához és az ügyintézéshez, aminek köszönhetően leegyszerűsödik a kérelmek elbírálása, a különböző ügyeken dolgozó munkatársak hatékonyabban végezhetik munkájukat, maga a program pedig eredményesebben működhet. A közintézmények – ideértve a szociális szolgálatokat, az igazságügyi és közbiztonsági szerveket, a közigazgatási intézményeket, valamint az adó- és vámhatóságokat – azért választják a Siebel CRM Public Sector legújabb verzióját, hogy átfogó, többkomponensű termékkel egészítsék ki ügyintézési eszközeiket, amely lehetővé teszi a megoldásaik gyors, rugalmas és költséghatékony kidolgozását és megvalósítását.
  • Az Oracle Applications Unlimited részeként a Siebel CRM Public Sector 8.2.2 verziója az Oracle Social Services Suite által nyújtott átfogó jogosultságkezelési és ügyintézési alapra építve biztosít innovatív megoldásokat és fejlett funkciókat a felhasználói hozzáférés, a juttatások kezelése, a fellebbezések terén és a szolgáltatók esetében. A Siebel CRM Public Sector és az Oracle Policy Automation közötti fokozott integrációnak köszönhetően a megoldás támogatja az egyszerűsített megvalósítást, fokozott teljesítményt nyújt és további auditálási és a döntéshozatallal kapcsolatos jelentéstételi funkciókat biztosít.
  • A közintézmények a Siebel CRM Public Sector modern, biztonságos vállalati alkalmazási és technológiai architektúrájával és a kiszolgáló oldali feldolgozórendszerek nyílt integrációjával azonnal mérsékelhetik a rendszerbe állítás során felmerülő kockázatokat és adminisztratív költségeket, mivel a megoldással a kormányzati szervek a már meglévő technológiát felhasználva végrehajthatják a szükséges korszerűsítéseket.
  • A Siebel CRM Public Sector az innovatív, integrált és intelligens műveletek végrehajtásának technológiai platformját képező Oracle iGovernment része, amely lehetővé teszi, hogy a kormányzati szervek modernizálják informatikai infrastruktúráikat, fejlesszék a szolgáltatások nyújtásának módját, valamint fokozzák a hatékonyságot és az átláthatóságot.

https://lh5.googleusercontent.com/-VAH8DxO0f-k/TwMy_2kuduI/AAAAAAAAAVw/jMRfA5N04iY/s589/siebel_public_enu.JPG

Támogató idézetek

  • „Ahogy azt az Oracle Siebel CRM Public Sector 8.2.2 verziója is bizonyítja, az Oracle továbbra is elkötelezett a kormányzati ügyfelek által használt hatékony és költséghatékony funkciók megújítása iránt. Az Oracle világszerte olyan ágazatvezető vállalati funkciókkal látja el a kormányzati szerveket, amelyekkel átalakíthatják működésüket. A megoldás olyan fejlesztéseket hozott a felhasználói hozzáférés, az ügyintézés és a juttatások kezelése terén, amelyekkel a közintézmények még hatékonyabban és könnyebben fejleszthetik lakossági szolgáltatásaikat” – nyilatkozta Anthony Lye, az Oracle CRM-ért felelős első alelnöke.
  • „A több szervet is érintő üzleti átalakítást a Siebel CRM Public Sector és az Oracle Policy Automation használatával hajtjuk végre annak érdekében, hogy megkönnyítsük a bűnmegelőzést és a bűnüldözést egy olyan integrált igazságügyi láncon keresztül, amelynek alapját a tisztviselők kellő időben történő megfelelő tájékoztatása, a bűncselekményekkel kapcsolatos tevékenységek kezelésének hatékonyabbá tétele és a partnerszervekkel való együttműködés megkönnyítése képezi. A modern Siebel CRM platform a tisztviselők kezébe adja azokat a bűncselekmények kezelésére szolgáló eszközöket, amelyekkel biztosítható az eljárások követése, a jogszabályi változások gyors átültetése, a költségek alacsonyan tartása és a megoldás jövőbiztossága. Ezek az elemek kulcsszerepet töltenek be abban, hogy szervezetünk elérje célját, és hazánkat Európa legbiztonságosabb országává tegye” – közölte Tapani Hämäläinen, a finn nemzeti rendvédelmi testület (Poliisihallitus) informatikai vezetője.
  • „A napjainkban gyorsan változó gazdasági és szociális környezetben a kormányzati szervezeteknek meg kell találniuk annak a módját, hogyan nyújthatják gyorsabban és hatékonyabban szolgáltatásaikat az egyre zsugorodó költségvetési keretek ellenére. Az Oracle Siebel CRM Public Sector 8.2.2 verziója a jogosultságok automatizált elbírálást szolgáló újításokat tartalmazó, zárt hurkú ügyintézést, juttatáskezelést, a szolgáltatói hálózatok bővített támogatását és az ügyintézés és a szabálykezelés közötti, beépített, szolgáltatásorientált integrációt nyújt. A kormányzatok a Siebel CRM for Public Sector vállalati ügyintézési funkcióival korszerűsíteni tudták az infrastruktúrát, fokozták a programok hatékonyságát és minden program és szerv esetében javították az ügyféleredményeket. Ügyfeleink fokozni tudták alkalmazottaik hatékonyságát és gyorsabban biztosítani tudják a szolgáltatásaikat a lakosságnak, miközben a megvalósítási költségeket is eredményesen kezelik” – nyilatkozta Sucha Kukatla, a Deloitte vezetője.

Háttéranyagok:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://siebel-crm.blog.hu/api/trackback/id/tr453517097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása