Az Oracle bemutatta az Oracle CRM On Demand 19. verzióját:
 
http://www.buzzient.com/wp-content/uploads/2011/09/crmodoviimage.jpg

 

 

Az új mobilitási és felhőalapú funkciókkal az értékesítési szervezetek növelhetik bevételeiket és időt takaríthatnak meg

Hírösszefoglaló

  • Az Oracle innováció iránti elkötelezettsége továbbra is töretlen. Ezt jól példázzák azok az Oracle CRM On Demand 19. verziójába épített bevételnövelő, költségcsökkentő és vásárlói élményt fokozó funkciók, amelyek az iparág legjobb ilyen jellegű megoldásait kínálják.
  • Az Oracle CRM On Demand 19. verziója új, sokoldalú felhőalapú bővíthetőséget és mobillehetőségeket kínál, ideértve azt a személyre szabható funkciót, amellyel az ügyfelek és a partnerek hozzáférhetnek kulcsfontosságú CRM adatokhoz a számukra legegyszerűbb módon, legyen szó akár iPad táblagépről, iPhone vagy Blackberry mobiltelefonról vagy Microsoft Outlook levelezőprogramról.
  • A tetszőleges helyről történő hozzáférés leveszi a frissítés terhét az üzletkötők válláról, segít nekik abban, hogy az időrabló manuális frissítések végrehajtása helyett az értékesítésre összpontosítsanak, és egyben elősegíti az adatkonzisztencia biztosítását is.
  • Az új, összekapcsolt okostelefon-alkalmazásnak köszönhető fokozott mobilitás révén az üzletkötők bárhonnan és bármikor elérhetik és frissíthetik az adatokat.
  • Még könnyebbé teszi a használatot a Microsoft Outlook új, funkciókban gazdag felhasználói felülete, így az ismerős alkalmazásban online és offline egyaránt elérhető minden adat.
  • Az új, felhőalapú bővíthetőség hosztolt CRM kódot tartalmaz ügyféloldali kiterjesztésekkel, ezáltal platformot biztosít az ügyfeleknek a sokrétű és hatékony testre szabáshoz.
  • Az Oracle CRM On Demand 19. verziója fejlett ágazatspecifikus funkciókat kínál az élettani tudományok, a biztosítás, a pénzügyi szolgáltatások és az autópiar terén. Új élettani tudományok; tervezett hívások tömeges létrehozása, fejlettebb PCD értékelések, továbbá az ügyfelek és a kapcsolattartók közötti kapcsolatok testreszabásának és bővítésének lehetősége. Új autóipari funkciók, ideértve a járműfejlesztéseket, a kereskedők címeit és a továbbfejlesztett előzményelemzést. Új biztosítási funkciók, ideértve a szabályalkotás támogatását, a szabályelemek, valamint a pénzügyi tervek és a pénzügyi elszámolások továbbfejlesztését

Támogató idézetek

  • „Az Oracle CRM On Demand 19. verziója számtalan új funkciót, köztük új generációs mobilitásra és lehetőségekre vonatkozó hierarchiákat vezet be a hatékonyabb felhasználói munkavégzés érdekében” – nyilatkozta Jonathan Eastwood, a CRMNow szolgáltatásnyújtásért felelős vezetője, majd így folytatta: „A továbbfejlesztett, nyílt CTI API-k és a hosztolt, testre szabható Java funkciók lehetővé teszik, hogy a fejlesztők a nyílt szabványokra támaszkodva megfeleljenek az ügyfelek egyedi elvárásainak.”
  • „Az Oracle CRM On Demand legutóbbi főverziója óta mindössze kilenc hónap telt el, így az Oracle ismét bizonyítja, hogy az innovácóban élen jár az iparágban azzal, hogy folyamatosan új, értékes funkciókat biztosít az üzletkötőknek, figyelembe véve azok zsúfolt időbeosztását” – közölte Anthony Lye, az Oracle CRM első elnökhelyettese. „Az Oracle CRM On Demand 19. verziója hihetetlenül változatos, könnyen kezelhető funkciókkal bővült, és számottevő időmegtakarítást eredményez az üzletkötők számára, a szervezeteknek pedig új bevételi forrásokat biztosít. Az Oracle az Oracle CRM On Demand 19. verziójában is új, mobil- és felhőalapú funkciókban testet öltő egyedülálló üzleti értékeket közvetít.”

 

Háttéranyagok

A bejegyzés trackback címe:

https://siebel-crm.blog.hu/api/trackback/id/tr133543054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása