A mostani bejegyzésben egy tipikus témával szeretnék foglalkozni melyet sokan feszegetnek amely a "Felhő" Cloud CRM. (a továbbiakban a Cloud kifejezést használom a Felhő helyett)

Sokan használnak felhős CRM applikációkat, amelyek közül a legismertebb a Salesforce és CRM Ondemand.

Mi van azokkal akik még mindig On-premise CRM applikációkat használnak? Sokszor felteszik a kérdést: Le vagyunk maradva? Nem követjük a trendet?

 A legfontosabb szempontok:

  • Stratégia & Funkcionalitás:  Miért is lenne szükség Cloud Applikációra?

Sajnos sok esetben akik felelőtlenül váltanak, nem tudják követni saját stratégiájukat és alkalmazkodni az új kihívásokhoz. 

A flexibilitás a Cloud-ban nagyrészben elveszik és ott mindenkinek ugyanazt vagy hasonló funkcionalitást kell használnia amelyet az illető rendzser biztosít. Ez sok esetben nem rossz, de ha egy cégnek saját igényei vannak, akkor ezekről nagyrészt le kell mondania.

Itt megemlítek egy fontos szempontot az: Automatizálás: Sok esetben egy funkció amely régebben automatizálva volt, azt vagy nem lehet megcsinálni vagy át tervezve teljesen manuális.

Példa: Ha egy Service -ban vagy Sales-ben régebben egy ügyet 5 perc alatt lehetett lezárni/dokumentálni és ehez Cloudban 10 perc kell, akkor lehet a cégnek költenie kell majd újabb emberi erőforrásokra.

Az is tévhit, hogy a Cloudban többet kapnak: Például Mobilitás vagy Social CRM (facebook). Ezek ugyanugy léteznek Siebel -ben is(lásd lentebb Siebel iPadre részt)

  • Költségek: Mennyibe is kerül?

Sajnos tévhit az, hogy a Cloud megoldások olcsóbbak mint az on premise.

Az igaz, hogy az induló költség nagyobb, de az ne felejtsük el, hogy az egy befektetés. És általánosságban, 2 év után van a break point amikor a cloud már drágább.

Csak egy példa: "Automatikus adat betöltés: Siebelben ingyenes EIM -el, Salesforceban 50-100 ezer dollárba kerül a megoldás."

Újabb szempont: Kiszámíthatóság: Alap költségeken felül minden integráció például: ERP, BI, magas költséget jelent.

A kis cégeknek a Cloud CRM szerintem egy tökéletes megoldás, de olyanoknak akiknek saját stratégiájuk van, nekik érdemes befektetni saját on-premise alkalmazásba.

folyt köv. ben: Biztonság, Big Data, Analytics(Riport), Social CRM, Mobilitás.

 

Mivel igény volt rá, ezért foglalkozunk a témával: Siebel CRM iPad vagy iPhone-ra.

Létezik erre egy megoldás amelyet nemrég jelentetett meg az Oracle, egy úgynevezett "Siebel REST API" alkalmazás iPadre:

Videó bemutató:

iPad on Siebel CRM

 

 Ez egy tökéletes megoldás, hogy az a cég amely Siebel használ, az ügyfelek mobilitási igényét kielégitse.

Tények:

  • Continuing its commitment to provide customers with open, flexible options for their mobile CRM needs, Oracle today announced the support of Oracle’s Siebel CRM for Apple iPad.
  • By leveraging Oracle's server-based REST API and the open development platform provided by Apple’s iPhone OS SDK, Siebel CRM customers can take full advantage of iPad to easily access powerful Siebel CRM data in real-time.
  • With the combination of the REST API and iPhone 3.2 OS SDK, Siebel CRM customers can immediately begin to build and deploy their own CRM applications for the iPad.
  • Siebel CRM on the iPad enables organizations to add another option to their mobile CRM line-up, collaborate more effectively and lower total cost of ownership with an improved user experience and more productive time spent out of the office and in the field.
  • Oracle is providing a recorded demo of the sample application built with the REST API and the iPhone OS 3.2 SDK in order for Siebel CRM customers to see and experience the power of Siebel CRM on the iPad.
  •  

Sokan felteszik a kérdést, hogy mi a helyzet az "internal" belső céges felhasználókkal? Pl Sales, Territory, Pricing, Marketing stb. managerek mobilitás igényével.

A következőkben ezzel fogunk foglalkozni valamint a Siebel  iPhone és mobil lehetőségekkel.

 

 

Az Oracle bemutatta az Oracle CRM On Demand 19. verzióját:
 
http://www.buzzient.com/wp-content/uploads/2011/09/crmodoviimage.jpg

 

 

Az új mobilitási és felhőalapú funkciókkal az értékesítési szervezetek növelhetik bevételeiket és időt takaríthatnak meg

Hírösszefoglaló

  • Az Oracle innováció iránti elkötelezettsége továbbra is töretlen. Ezt jól példázzák azok az Oracle CRM On Demand 19. verziójába épített bevételnövelő, költségcsökkentő és vásárlói élményt fokozó funkciók, amelyek az iparág legjobb ilyen jellegű megoldásait kínálják.
  • Az Oracle CRM On Demand 19. verziója új, sokoldalú felhőalapú bővíthetőséget és mobillehetőségeket kínál, ideértve azt a személyre szabható funkciót, amellyel az ügyfelek és a partnerek hozzáférhetnek kulcsfontosságú CRM adatokhoz a számukra legegyszerűbb módon, legyen szó akár iPad táblagépről, iPhone vagy Blackberry mobiltelefonról vagy Microsoft Outlook levelezőprogramról.
  • A tetszőleges helyről történő hozzáférés leveszi a frissítés terhét az üzletkötők válláról, segít nekik abban, hogy az időrabló manuális frissítések végrehajtása helyett az értékesítésre összpontosítsanak, és egyben elősegíti az adatkonzisztencia biztosítását is.
  • Az új, összekapcsolt okostelefon-alkalmazásnak köszönhető fokozott mobilitás révén az üzletkötők bárhonnan és bármikor elérhetik és frissíthetik az adatokat.
  • Még könnyebbé teszi a használatot a Microsoft Outlook új, funkciókban gazdag felhasználói felülete, így az ismerős alkalmazásban online és offline egyaránt elérhető minden adat.
  • Az új, felhőalapú bővíthetőség hosztolt CRM kódot tartalmaz ügyféloldali kiterjesztésekkel, ezáltal platformot biztosít az ügyfeleknek a sokrétű és hatékony testre szabáshoz.
  • Az Oracle CRM On Demand 19. verziója fejlett ágazatspecifikus funkciókat kínál az élettani tudományok, a biztosítás, a pénzügyi szolgáltatások és az autópiar terén. Új élettani tudományok; tervezett hívások tömeges létrehozása, fejlettebb PCD értékelések, továbbá az ügyfelek és a kapcsolattartók közötti kapcsolatok testreszabásának és bővítésének lehetősége. Új autóipari funkciók, ideértve a járműfejlesztéseket, a kereskedők címeit és a továbbfejlesztett előzményelemzést. Új biztosítási funkciók, ideértve a szabályalkotás támogatását, a szabályelemek, valamint a pénzügyi tervek és a pénzügyi elszámolások továbbfejlesztését

Támogató idézetek

  • „Az Oracle CRM On Demand 19. verziója számtalan új funkciót, köztük új generációs mobilitásra és lehetőségekre vonatkozó hierarchiákat vezet be a hatékonyabb felhasználói munkavégzés érdekében” – nyilatkozta Jonathan Eastwood, a CRMNow szolgáltatásnyújtásért felelős vezetője, majd így folytatta: „A továbbfejlesztett, nyílt CTI API-k és a hosztolt, testre szabható Java funkciók lehetővé teszik, hogy a fejlesztők a nyílt szabványokra támaszkodva megfeleljenek az ügyfelek egyedi elvárásainak.”
  • „Az Oracle CRM On Demand legutóbbi főverziója óta mindössze kilenc hónap telt el, így az Oracle ismét bizonyítja, hogy az innovácóban élen jár az iparágban azzal, hogy folyamatosan új, értékes funkciókat biztosít az üzletkötőknek, figyelembe véve azok zsúfolt időbeosztását” – közölte Anthony Lye, az Oracle CRM első elnökhelyettese. „Az Oracle CRM On Demand 19. verziója hihetetlenül változatos, könnyen kezelhető funkciókkal bővült, és számottevő időmegtakarítást eredményez az üzletkötők számára, a szervezeteknek pedig új bevételi forrásokat biztosít. Az Oracle az Oracle CRM On Demand 19. verziójában is új, mobil- és felhőalapú funkciókban testet öltő egyedülálló üzleti értékeket közvetít.”

 

Háttéranyagok

Az Oracle bemutatta a Siebel CRM Public Sector 8.2.2 verzióját.
 

A közintézmények az új funkciókkal eredményesebben biztosíthatják a lakossági szolgáltatásokat, ugy mint: szociális programokat, rokkantsági és a rehabilitációs támogatás hatékony kezelése stb.

ELŐNYÖK:

  • Teljes integráció az Oracle valamint hasonló SOA Alkalmazásokkal.
  • Folyamat automatizálás
  • Biztosítani kell az ügyfeleknek a gyors és megfelelő jogosultságokat függetlenül a politikai változásoktól.
  • Támogatja a jóléti szolgáltatások hatékony kezelését gyerekeknek, intézményeknek valamint családoknak.
  • Beépitett standard állami szektor funkciók: bevételkezelés, panaszok  stb.

 

Hírösszefoglaló

  • Az Oracle közzétette az Oracle Social Services Suite megoldáscsomag részét képező Siebel CRM Public Sector 8.2.2 verzióját, amellyel a közszférában működő szervezetek jobban alkalmazkodhatnak a folyamatosan változó gazdasági, szociális és politikai környezethez, ugyanakkor továbbra is kiemelt figyelmet fordíthatnak a programbiztosítás és a lakossági szolgáltatások fejlesztésére, valamint a programszabályozás automatizálásának racionalizálására.
  • Az Oracle Social Services Suite az egyik első, kereskedelmi forgalomban kapható szoftvermegoldás, amelyet kimondottan szociális szolgálatok számára fejlesztettek ki. Teljes körű, nyílt és integrált platformot biztosít a kormányzati szerveknek a jogosultságok megállapításához és az ügyintézéshez, aminek köszönhetően leegyszerűsödik a kérelmek elbírálása, a különböző ügyeken dolgozó munkatársak hatékonyabban végezhetik munkájukat, maga a program pedig eredményesebben működhet. A közintézmények – ideértve a szociális szolgálatokat, az igazságügyi és közbiztonsági szerveket, a közigazgatási intézményeket, valamint az adó- és vámhatóságokat – azért választják a Siebel CRM Public Sector legújabb verzióját, hogy átfogó, többkomponensű termékkel egészítsék ki ügyintézési eszközeiket, amely lehetővé teszi a megoldásaik gyors, rugalmas és költséghatékony kidolgozását és megvalósítását.
  • Az Oracle Applications Unlimited részeként a Siebel CRM Public Sector 8.2.2 verziója az Oracle Social Services Suite által nyújtott átfogó jogosultságkezelési és ügyintézési alapra építve biztosít innovatív megoldásokat és fejlett funkciókat a felhasználói hozzáférés, a juttatások kezelése, a fellebbezések terén és a szolgáltatók esetében. A Siebel CRM Public Sector és az Oracle Policy Automation közötti fokozott integrációnak köszönhetően a megoldás támogatja az egyszerűsített megvalósítást, fokozott teljesítményt nyújt és további auditálási és a döntéshozatallal kapcsolatos jelentéstételi funkciókat biztosít.
  • A közintézmények a Siebel CRM Public Sector modern, biztonságos vállalati alkalmazási és technológiai architektúrájával és a kiszolgáló oldali feldolgozórendszerek nyílt integrációjával azonnal mérsékelhetik a rendszerbe állítás során felmerülő kockázatokat és adminisztratív költségeket, mivel a megoldással a kormányzati szervek a már meglévő technológiát felhasználva végrehajthatják a szükséges korszerűsítéseket.
  • A Siebel CRM Public Sector az innovatív, integrált és intelligens műveletek végrehajtásának technológiai platformját képező Oracle iGovernment része, amely lehetővé teszi, hogy a kormányzati szervek modernizálják informatikai infrastruktúráikat, fejlesszék a szolgáltatások nyújtásának módját, valamint fokozzák a hatékonyságot és az átláthatóságot.

https://lh5.googleusercontent.com/-VAH8DxO0f-k/TwMy_2kuduI/AAAAAAAAAVw/jMRfA5N04iY/s589/siebel_public_enu.JPG

Támogató idézetek

  • „Ahogy azt az Oracle Siebel CRM Public Sector 8.2.2 verziója is bizonyítja, az Oracle továbbra is elkötelezett a kormányzati ügyfelek által használt hatékony és költséghatékony funkciók megújítása iránt. Az Oracle világszerte olyan ágazatvezető vállalati funkciókkal látja el a kormányzati szerveket, amelyekkel átalakíthatják működésüket. A megoldás olyan fejlesztéseket hozott a felhasználói hozzáférés, az ügyintézés és a juttatások kezelése terén, amelyekkel a közintézmények még hatékonyabban és könnyebben fejleszthetik lakossági szolgáltatásaikat” – nyilatkozta Anthony Lye, az Oracle CRM-ért felelős első alelnöke.
  • „A több szervet is érintő üzleti átalakítást a Siebel CRM Public Sector és az Oracle Policy Automation használatával hajtjuk végre annak érdekében, hogy megkönnyítsük a bűnmegelőzést és a bűnüldözést egy olyan integrált igazságügyi láncon keresztül, amelynek alapját a tisztviselők kellő időben történő megfelelő tájékoztatása, a bűncselekményekkel kapcsolatos tevékenységek kezelésének hatékonyabbá tétele és a partnerszervekkel való együttműködés megkönnyítése képezi. A modern Siebel CRM platform a tisztviselők kezébe adja azokat a bűncselekmények kezelésére szolgáló eszközöket, amelyekkel biztosítható az eljárások követése, a jogszabályi változások gyors átültetése, a költségek alacsonyan tartása és a megoldás jövőbiztossága. Ezek az elemek kulcsszerepet töltenek be abban, hogy szervezetünk elérje célját, és hazánkat Európa legbiztonságosabb országává tegye” – közölte Tapani Hämäläinen, a finn nemzeti rendvédelmi testület (Poliisihallitus) informatikai vezetője.
  • „A napjainkban gyorsan változó gazdasági és szociális környezetben a kormányzati szervezeteknek meg kell találniuk annak a módját, hogyan nyújthatják gyorsabban és hatékonyabban szolgáltatásaikat az egyre zsugorodó költségvetési keretek ellenére. Az Oracle Siebel CRM Public Sector 8.2.2 verziója a jogosultságok automatizált elbírálást szolgáló újításokat tartalmazó, zárt hurkú ügyintézést, juttatáskezelést, a szolgáltatói hálózatok bővített támogatását és az ügyintézés és a szabálykezelés közötti, beépített, szolgáltatásorientált integrációt nyújt. A kormányzatok a Siebel CRM for Public Sector vállalati ügyintézési funkcióival korszerűsíteni tudták az infrastruktúrát, fokozták a programok hatékonyságát és minden program és szerv esetében javították az ügyféleredményeket. Ügyfeleink fokozni tudták alkalmazottaik hatékonyságát és gyorsabban biztosítani tudják a szolgáltatásaikat a lakosságnak, miközben a megvalósítási költségeket is eredményesen kezelik” – nyilatkozta Sucha Kukatla, a Deloitte vezetője.

Háttéranyagok:

 

      Először is sajnálom, hogy az utóbbi időben nem tudtam újabb bejegyzéssel, tapasztalattal gazdagítani a Siebel CRM blogot. Rengeteg munka miatt miatt nem volt időm a blogra, mivel az utóbbi időben nagyon felpörögtek a CRM, ERP projektek.

Hamarosan ujabb témákkal fog bővülni bejegyzésünk ebből párat ki szeretnénk emelni:

  • Siebel Pricing - Fix Price, Discounts: Volume, Agregate stb. 
  • Siebel Products - Simple, Customize, Bundle, Customize Bundle.
  • On Premise vs Cloud Applications előnyök, hátrányok mire kell figyelnünk CRM bevezetésekor. Oracle CRM On Demand és Oracle Siebel CRM összehasonlítása.
  • Siebel Order Management - Bevezetés, Előnyei, Példák.
  • Siebel UCM - Universal Customer Master (és nem Union Contact Master mint egy Oracle előadáson hallottam :).  ) - Áttekintése.
  • Oracle CRM Desktop, Gadgets - Hasznos eszközök Outlook integrálásra, monitorizálásra stb.

Hamarosan folytatjuk...

 

CRM rendszerek/stratégia kiépitésében fontos lépés az adatok kiértékelés és managelés.

Ebben nyújt segitséget a Siebel Analytics, amely lehetőséget biztosít a vezetők és managerek részére a:

  • valós idejű riportok készitésére;
  • monitorizálás, nyomonkövetés
  • kiértékelés   

Ezek a funkciók segitenek a folyamatok valós idejű rálátására és ha szükséges időben tudnak megfelelő döntéseket hozni.

"

What is the most important factor that leads to a successful CRM deployment? Is it the overall strategy, strong governance, defined processes or good data quality? Well, it's definitely a combination of all these, but the most important differentiator from our experience is Business Intelligence.

Business Intelligence or Analytics is commonly mentioned as a key aspect to successful CRM and other enterprise deployments. The good news is that Oracle provides pre-built analytics dashboards, which provide real-time, actionable insight, and tools to build custom analyses. However, success with analytics, especially in a large enterprise, still requires a strong strategy, clean data for analysis, and performance. Today's CRM@Oracle slidecast covers Oracle's strategy, architecture and key success factors for deploying CRM Analytics internally at Oracle.

Click here to learn more about Oracle CRM products and here to learn about Oracle Business Intelligence Applications.

Have you read our other postings in the CRM@Oracle Series? If you have a particular CRM area or function which you'd like to hear how Oracle implemented it internally, post a comment and we'll get it on our list."

How do you to get sales folks to use a CRM system? Ah, the age-old question (well, at least the one that has been around for the past 10-15 years). Of course, some combination of "Carrot and Stick" always come up as possible answers. You hear talk about, "WIFM" or "What's in it For Me?"

Oracle's internal implementation of Customer 360 consolidates all customer information in one place in Siebel CRM and enables the sales rep to present one-face to the customer. Additionally, Customer 360 provides customer intelligence and prospecting tools making it a darn nice "Carrot" for our sales teams to chew on. Check out today's slidecast for an overview.

 

Click here to learn more about Siebel CRM and other Oracle CRM products and here to learn about customers using Oracle CRM.

Are you enjoying the CRM@Oracle Series? If you have a particular CRM area or function which you'd like to hear how Oracle implemented it internally, let us know and we'll get it on our list.

Oracle, múlt heti bejelentését pozitívan fogadták a felhasználók és sokan érdeklődtek a Siebel CRM lehetőségéről az Apple iPad-ra.

 

A héten újabb bizonyitékkal szolgált az Oracle:

vagy Clikk ide a videóért.

folyt köv. jövő héten...háttér információval...

 

Az Oracle első között jelentette meg, Apple iPad-os CRM verzióját.

Ezzel is bizonyitva, hogy a Oracle Siebel CRM alakalmazás jelenleg a leg mobilisabb a piacon, amely segitségével az ügyfelek pontos, up-to-date információkhoz juthatnak.

Mint tudjuk iPhone -so Siebel-nek nagy sikere van, gondolom ezen felbuzdulva látta indokoltnak az Oracle, hogy első között nyissanak az ujdonságok fele.

Fontosabb tények

  • Folyamatos elkötelezettségét: - az ügyfelek számára nyitott, rugalmas lehetőséget biztosít, kielégítve a mobil CRM igényeiket, ezért az Oracle bejelentette a támogatás az Oracle Siebel CRM az Apple IPAD.
  • Kiterjesztve az Oracle szerver-alapú REST API-t és a nyílt fejlesztési platformot  az Apple iPhone OS SDK-ra, igy a Siebel CRM ügyfelei teljes mértékben ki tudják használni az iPad előnyeit, és könnyedén elérhetik a Siebel CRM adatokat valós időben.
  • A REST API és iPhone OS 3.2 SDK-val,  a Siebel CRM ügyfelei azonnal elkezdhetik fejleszteni és telepiteni saját CRM alkalmazásaikat az iPad-ra.
  • Siebel CRM az iPad-on újabb lehetőséget bíztosit a szervezetek számára a mobil CRM alkalmazás területén, támogatva a hatékonyabb eggyütműködést és költség kimélő megoldásokat.

 

Hivatalos információ:

http://www.oracle.com/us/corporate/press/068482

   Ahol Siebel CRM rendszereket használnak, eljön az a pont amikor verziót kell váltani és ilyenkor jön az Üzleti ágazat tipikus kérdése: Miért is kell "upgradelni"?

NEM helyes válasz: Mert kell? Mert vége az előző verziónak? stb...

Hanem érveljünk konkrét tényekkel, és mutassunk rá arra, hogy nekik ebből hosszú távon csak előnyük, hasznuk származik.

Pár ilyen benefit -et ki is emelnénk:

- Akár 75%-al  gyorsabb, kevesebb fejlesztési költség

- 50%-al kevesebb fentartási költség

- Új, hatékonyabb folyamatok  stb.

A következő bemutató ezekre az üzleti kérdésekre ad választ:

Teljes képenyő slide show -ért kattints a "Full Screen" -gombra.
 
Folyt köv...
 
Ha kérdése, megjegyzése van irjon nekünk:CRMSys

Siebel Sales bemutatása

Címkék: crm oracle sales siebel

2009.07.21. 17:00

     "Az a cég, amely nem ismeri ki alaposan ügyfeleinek változó igényeit, menthetetlenül lemarad. Ráadásul a vevőnek ma már az interneten és más korszerű értékesítési csatornákon keresztül is ugyanazt a kiemelt bánásmódot kell megtapasztalnia" - mondta az IDC elemzője, Mary Wardley. "

Irány a Web 2.0

Alkalmazásaik fejlesztésében, új funkciók tekintetében a legújabb irány a Web 2.0-es funkciók beemelése az üzleti szoftverekbe. A termékekbe beépítik a közösségi intelligenciát hasznosító funkciókat (pl. „Social CRM” alkalmazásokat), fejlesztik a mobil alkalmazások körét, a WebCenter Suite termékkel pedig egy egységes, könnyen kezelhető felületet biztosítanak a fórumoknak, a wikiknek, RSS-nek, tartalommenedzsmentnek, a csoportmunkának, személyes és csoportos „tereknek”.

Siebel Sales az egyik legelterjetebb Oracle Siebel alkalmazás.

A következő bemutató a Siebel Sales 8.0, Siebel Sales 8,1, "szociális" CRM jellemzőit, előnyeit és értékeit emeli ki és hogy a társadalmi közösségek hogyan befolyásolják a vezetői üzleti innovációt a jelenlegi piacon.

Siebel Sales Overview and Roadmap
Teljes képenyő slide show -ért kattints a "Full Screen" -gombra.
 
*Social CRM - ről hamarosan, bővebben fogung beszélni.
Folyt köv...
 
Ha kérdése, megjegyzése van irjon nekünk:CRMSys
   Az Oracle bejelentette a nyílt szabványok használatán alapuló Oracle Siebel CRM 8.1.1 új verzióját, amely ágazatspecifikus önkiszolgáló megoldásokkal bővíti az Oracle ügyfélkapcsolat-kezelő megoldásainak körét. A Siebel CRM felvásárlása óta eltelt két évben a mostani már a második új, továbbfejlesztett termékverzió.

A legújabb kiadás újdonságaként az Oracle számos, az Oracle Fusion Middleware rendszerben fejlesztett, Java-alapú J2EE-akalmazással frissítette a Siebel Self-Service megoldást, és ennek részeként a Siebel eSupport, valamint a Siebel eCommerce alkalmazásokat is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezenkívül bemutattásra került az Oracle CRM Gadgets for Sales minialkalmazásokat is, amelyekkel gyorsan, a böngésző elindítása, bejelentkezés és a megfelelő hivatkozások kiválasztása nélkül elérhetővé válnak a fontos üzleti adatok.

A CRM Gadgets alkalmazások a vállalat CRM-rendszerében található üzleti adatokat és az interneten nyilvánosan elérhető adatokat is képesek kezelni, amelyeket akkor is elérhetővé tudnak tenni, amikor a számítógép éppen nem csatlakozik a hálózathoz. A hálózati kapcsolat észlelésekor az alkalmazások automatikusan frissítik az adatokat.

 

Az Oracle CRM Gadgets for Sales ingyenesen letölthető a szerződéssel rendelkező Oracle CRM felhasználói számára. A megoldás nyílt szabványokon alapul, így gyakorlatilag bármilyen operációs rendszert futtató számítógéppel és webböngészővel használható. Az Oracle CRM Gadgets for Sales révén a felhasználók telefonhívásokat kezdeményezhetnek meglévő telefonjukkal, és az alkalmazás valamennyi hívásinformációt képes eltárolni a CRM-rendszerben.

Az új alkalmazások között megtalálható:


A My Contacts Gadget: Segítségével a felhasználók egyszerűen kereshetnek és tarthatnak kapcsolatot a Siebel CRM, illetve az Oracle CRM On Demand alkalmazásokban tárolt partnereikkel. Egyetlen kattintással e-mailt küldhetnek, felhívhatják a kiválasztott partnereket, vagy akár internetes adatbázisokban és közösségi weboldalakon kereshetik meg az elérhetőségeiket.

Top Accounts Gadget
: A legfontosabb számlavezetési adatok összegzése a Siebel CRM vagy az Oracle CRM On Demands rendszerből, nyilvános, az interneten elérhető adatokkal kiegészítve. A felhasználó ügyfeleit érintő legfrissebb értékpapír-piaci hírek és RSS-csatornák információival felvértezve az üzletkötő folyamatosan értesülhet az üzletfeleire hatással lévő közéleti eseményekről.

Top Deals Gadget: Valós idejű tájékoztatást nyújt a felhasználók számára az aktuális kimutatási időszakban véget érő értékesítési lehetőségek állapotáról.

Search Gadget: A Siebel CRM alkalmazásban tárolt adatok és tartalom gyors és egyszerű keresésére szolgáló keresési segédeszközt hoz létre a felhasználó asztalán.

Oracle Sales Quota Gadget: Valós idejű információt nyújt az aktuális negyedév értékesítési csatornája számára, a negyedév értékesítési céljairól és az addig teljesített kvótáról.

Az Oracle Social CRM stratégiájáról és az ügyfelek tapasztalatairól az alábbi videók szolgálnak további információval.

Dresdner Bank a 21. századi ügyfélkiszolgálásról
http://uk.youtube.com/watch?v=AXX3YJsgh8k

Anthony Lye, Oracle VP a Social CRM-ről
http://uk.youtube.com/watch?v=mIDN1w4-BsQ

Oracle CRM On Demand Web 2.0
http://uk.youtube.com/watch?v=sx13-qfV748

Oracle Social CRM
http://uk.youtube.com/watch?v=laNnic_3IqY


http://www.oracle.com/us/corporate/press/017703_EN

Ha kérdése, megjegyzése van irjon nekünk:CRMSys

 

English version:

Oracle announced new version of Siebel CRM 8.1.1 in November 2008.The new verison of CRM 8.1.1 provides new added functionalities which was not available in all it's previous verisons.The Latest report by Gartner on 26th Feb 2009 predicts that CRM market in 2009 covers more than $10 billion all over the world.The silent features provided by CRM 8.1.1 are described below

Siebel CRM 8.1.1 provides industry-specific customer self-service for communications and the public sector, as well as enhanced use of multi-channel applications with Siebel Chat and deeper, more comprehensive search capability.New features in Siebel Marketing for version 8.1.1 provide a closed-loop solution that uniquely empowers all members of the marketing organization with actionable insight by automating processes across the marketing function, from strategy and planning to multi-channel response and lead management execution.

New features in Siebel Loyalty for version 8.1.1 support the entire customer loyalty program lifecycle by providing membership enrollment and management, including loyalty points accrual and redemption, member services, partner management and promotion management.New features in Siebel Loyalty for version 8.1.1 support the entire customer loyalty program lifecycle by providing membership enrollment and management, including loyalty points accrual and redemption, member services, partner management and promotion management.As the second major release of Siebel CRM in the last two years under the “Applications Unlimited” Program, Oracle has updated Siebel Self-Service, including Siebel eSupport and Siebel eCommerce applications, with Java-based J2EE applications built on Oracle Fusion Middleware that extends Siebel’s CRM product to the Web channel enabling a more compelling user experience and improved total cost of ownership.

 

CRM az utóbbi években nagy átalakuláson ment keresztül.

Az ügyfelekkel való interkció ma már nem csak a telefont, faxot vagy emailt foglalja magában, hanem olyan területeket is fel kell öleljen mint a web alapu alkalmazások integrálása.

Pár éve épp maga Thomas Siebel jelentette ki hogy a jövő a Web Service-ben van, melyet ugy látszik a CRM alkalmazás fejlesztők most kezdenek megérteni.

Sajnos neki már nincs beleszólása, mert mint tudjuk 2005 Szeptember 12 én az Oracle megvette a Siebel -t 5.8 milliárd dollárért.

A következő bemutató épp ezeket az új stratégiákat foglalja magába, amelyet az Oracle szakembere mutatott be az Openworld 2008-on:

 

Enterprise 2.0: The new face of CRM
 Teljes képenyő slide show -ért kattints a "Full Screen" -gombra.
 
Folyt köv...
 
Ha kérdése, megjegyzése van irjon nekünk:CRMSys

Egy ujabb lehetőséget szeretnék bemutatni, hogy milyen nagyszerű megoldásokat integrálhatunk Siebel CRM rendszerben.

Sokak számára ismert a Google egyik nagyszerű alkalmazása a Google Maps, amely sok lehetőségeket / segítséget bíztosit a számunkra, és nagyon sok portál, cég már sikeresen integráltak, és használják.

Ezért szereném bemutatni, hogy hogyan lehet a Google Maps-et integrálni a Siebel CRM, nem csak simán egy Link vagy weboldal beágyazással, hanem egy igazi Web 2.0- es integráció (emlékszem iFrame-t milyen sikeresen használtuk anno a vatera kirakatnál :) ):



The following shows how to implement a Google Maps integration within Siebel CRM. For each selected account, a map of the accounts (primary) address should be displayed.

1. Modify the Account business component

  • Add a calculated field to the Account BC with a calculated value e.g. "MyURL" (MyURL will be the name for the symbolic URL).



2. Create a portal applet

  • Copy the SSO Analytics Profile Applet (or any other applet based on the AnalyticsSSO business component).
  • Change the Field property of the only list column to the field created in step 1.
  • Set the BC property to Account (this is important as we will pass the account's address to Google)

3. Create a new detail view

  • Add a parent form applet and your new applet below.
  • Add the view to the Accounts screen.

4. Compile all new and modified objects

5. Register the new view to your responsibility as usual

6. Reengineer the URL

  • Navigate to http://maps.google.com and query for a location.
  • Use the link option to obtain the full URL.
  • Extract the parameters of the URL. You need them for the next step.

7. Create a new symbolic URL

  • Navigate to the Administration - Integration screen and open the Symbolic URL list.
  • Create a new record for the URL and add the base URL. Use IFrame as the disposition type.
  • For each parameter to pass create a new record in the Symbolic URL Arguments list. To pass the address of the current account use Field as the argument type and provide a field name (Full Address is a standard calculated field, of course you can use other standard or custom fields).
  • To control the size of the IFrame, use the IFrame command.
  • To allow for dynamic relaod of the IFrame when you select a different account, use the IsRecordSensitive command.

If you review the screenshot below you might find that "_Demo" is appended to the symbolic URL name. The reason for this is that I used the Siebel Sample Database which specifies that suffix in the .cfg file's [Sample] section.

8. Restart your client and test

  • Navigate to the new view and marvel at the results.
  • If you use the form applet to navigate to another account, the IFrame should refresh and display a new map with that account's address.



Implemented and tested on Siebel SIA 8.1.1

Final Note: On the worth-mentioning Oracle Wiki there is another article dealing with the same subject without using Symbolic URLs: Click here to access the Wiki article.

Siebel Essentials alapján.

 

 

 

Folyt köv....

crmsys@gmail.com

Siebel 8 eggyik nagy ujjitás a BI Publisher, amelyel az Oracle folytatja azt a  tendenciát, hogy további termékeit minél közelebb hozza egymáshoz, ez is egy ilyen próbálkozás.

 

Tények a BI publisherel kapcsolatban:

-         BI publisher egy Új Riport eszkösz és ugye Actuatet helyetessiti.

-         Uj ügyfeleknek ezért az Oracle BI Publishert támogatja

-         Aki Actuatet szeretne továbra is, mert ugye eddig is sokat fektetett bele, nekik külön licence költséggel jár

 

Érdekes megjegyzés az Installation Guid ból:

"The Actuate products formerly provided as Siebel Reports Server are no longer shipped with or supported by Siebel CRM version 8.1 or later. Reporting functionality is now available using Oracle Business Intelligence Publisher."

 

Továbbiakban ajánlom figyelmetekbe a következő dokumentumot:

 

Siebel Reporting: BI Publisher
Folytatása következik...
 
 
By: crmsys@gmail.com

A mai cikkben felvázolunk néhány fontosabb dolgot, hogy milyen ujdonságokat tartalmaz a Siebel 8.  További információért ajánlom a "Siebel 8 New Features" nevű Oracle tanfolyamot.

Jelenleg is Siebel 8 upgrade projekten dolgozunk.
Oracle and Siebel old logo
User Interface
Firstly the user interface looks different. The Siebel 8 UI looks a little more "washed out" with a lot more white space. The screen tabs can be configured with picture icons.

Case insensitive querying is now better supported through the application. This is implemented through creating an additional column for the desired field which will be stored in case insensitive format whereby the query on that field would use the case insensitive formatted column.

Siebel Task UI
Siebel Task UI (my favourite) is a great enhancement in Siebel 8. This allows the Siebel user to complete tasks in a wizard like interface. Tasks can be paused and resumed from the Universal Inbox. Task UI is great because it can reduce the number of "clicks" the user has to perform and the number of different views the user must navigate to in order to complete a task (especially repeatable tasks that are time consuming). There is a lot of oppurtunity to automate data transactions in the background through the use of transient business components. The client are very excited about implementing Task UI in the new Siebel version so I will surely be writing some blogs about this in the future.

Haley Business Rules
Siebel 8 now includes the Haley Business Rules engine which is another way to implement validation and automation within the Siebel application. The selling point of Haley is that business rules can be written in a language that as english oriented syntax which could potentially be administered by business analysts without programming knowledge. Also the rules are stored in a central location.

From what I have seen so for, other than what I mentioned above, the haley business rules does not do anything better than the existing Data Validation (DVM). Also the Haley validation error messages always include default text at the beginning of the message such as:

Executing 'My Haley Rule' rule module returned the following invalid validation result.......

If the business just wants the error message displayed this is not possible with Haley Business Rules.

The Haley Business Rules are written in a syntax that is english oriented, you must still learn the syntax and learn how to administer these rules which is quite a learning curve.

Audit Trail
Siebel 7 had audit trail of inserts and updates to records. Siebel 8 Audit Trail now also includes auditing of record reads and export of data.

Server Management
In Siebel 8 you can now change component parameters and the parameter change is applied without having to restart the component. You can also set components to "Manual Start" through the click of a button to prevent them starting up automatically when the server starts. Components and Tasks can be paused and resumed. The Siebel File System can now be partitioned accross multiple servers. There is now a single security adapter that can be used for both LDAP and ADSI. It is now possible for adminstrators to create the user in Siebel and this can be automatically created in LDAP or ADSI.

Siebel Remote
The local database can now be encrypted. Siebel Remote now also supports Real Time Syncronization (RTS) which allows syncronization with the Siebel Server in real time.

Changes to Siebel Tools
Siebel has now finally implemented changes to the Siebel Tools IDE which other IDEs already had years ago! Siebel Tools now has a multiple document interface. You can now configure radio buttons. The canvas editors (such as the workflow canvas editor) now makes it easier to create workflows, automatically formatting the connectors with right angles etc. There are new Siebel Operation Steps in workflows including:

- QueryBiDirectional: Essentially this means you can execute query in forward backward mode
- NextRecord/PrevRecord: You can now query and scroll through multiple records.

You can now view and edit the workflow steps through just left clicking the workflow step, you no longer have to right click and select from the right click menu. You can now deploy and activate the workflow from Siebel Tools.

An expression builder can now be used in Siebel Tools to build search specification expressions. The User Properties (such as BC User Properties) can now be created through picking from a list of properties in the pick applet. You can now write your own validation message on field validation.

If you create a new table column with a predefault value, at the point that you Apply the table it will actually populate the new column with the predefault value for all records automatically. This did not happen in Siebel 7.

The Strongly Typed scripting engine (STE) is now used in Siebel 8. In theory this means better performing script due to early binding. Script Assist and business services can now execute methods as an object would. There is also an option to use Fix and Go which means a better debugging experience.

Siebel Update Server
Not much to say on this one, you can setup a Siebel Update Server which can be used to centrally manage and deploy patches to the Siebel product.

Application Deployment Manager
ADM now supports full deployment of Siebel objects to migrate a new release of the application. ADM can now deploy any files to the server, repository changes and master data changes. Basically when you want to migrate a release, you would create a package (very similar to how you would migrate a java package), baseline/source control this package, and deploy it to the target environment(s) using ADM.

The challenges with ADM are:

1. ADM is very complicated to setup.
2. You need to have a source environment that would have a migration path to production where the master data cannot be changed unless authorized. For example, in our current Siebel 7 implementation, our source environment is the development environment where developers change master data whenever they want to. This becomes difficult because the source environment must be a different environment to the development environment. This means another environment to have to manually create reference data and ensure it is correct.
3. Our current implementation already has a mostly automated custom migration process in place. Whereby we baseline all objects in Visual Source Safe and label these objects for a release. It would be less time consuming and more cost effective for us to just re-use this existing process after upgrading to Siebel 8 rather than setting up ADM etc.

Siebel Application Response Measurement (SARM)
SARM was already available in Siebel 7 where you could analyze the performance data using SARMAnalyzer. SARMAnalyzer is used to just convert SARM data into XML/CSV format. In Siebel 8, a new tool is available called SARMQuery which is a command line tool which can be used to query for the SARM data that you want. There is also a Siebel Diagnostic tool that can be purchased which provides a GUI wrapper over SARMQuery.

Siebel Search
The new Siebel Search architecture supports searching accross multiple business components and the Siebel File System. Siebel Search can be administered/configured through the UI at run time. The search architecture utilizes funky indexing so that search is optimized even on new data.

 

crmsys@gmail.com

Az Oracle bejelentette, hogy kereskedelmi forgalomba került az Oracle Siebel CRM 8. verziója, amely megkönnyíti az ügyfélhez igazodó folyamatok kialakítását és azonnali bepillantást nyújt az éppen kiszolgált vevővel kapcsolatos háttéradatokba, így a tájékozott ügyintézők jobb döntéseket hozhatnak. Az Oracle az Applications Unlimited programjának keretében kiadott Siebel 8 a helyi telepítés mellett szolgáltatásként is elérhető, könnyen felügyelhető, valamint egyszerűen és olcsón integrálható. Mivel az Oracle elkötelezte magát a Linux mellett, a Siebel 8 most már ezt a nagy teljesítményű, mégis olcsó alternatív platformot is támogatja.

 

Az Oracle Applications Unlimited programja megerősítette azt a meggyőződésünket, hogy az Oracle mindent meg fog tenni a bevezetett Siebel-alkalmazások értékének megőrzéséért” – jelentette ki Toine Straathof, a Rabobank ügyfélkapcsolati igazgatója. „A Siebel 8 teljes mértékben szolgáltatásorientált CRM-platformja és feladatközpontú felhasználói felülete nagy előrelépés ügyfélszolgálatunk számára, hiszen mostantól menet közben igazodhatnak ügyfeleink igényeinek változásaihoz.”

Nyílt együttműködés

Az Oracle Fusion köztesszoftverekkel tanúsítottan együttműködő Siebel 8 teljes körűen támogatja a szolgáltatásorientált architektúrákat, és külön fejlesztés nélkül integrálható a webszolgáltatásokkal. Ezzel leegyszerűsödik a Siebel és más alkalmazások vagy szolgáltatások illesztése, ezáltal pedig felgyorsulhat a webes alkalmazások fejlesztése. A nem Oracle adatbázis-kezelőkhöz és köztesszoftverekhez nyújtott, folyamatosan bővülő támogatásnak köszönhetően a Siebel 8 heterogén környezetben is kiválóan teljesít (például IBM WebSphere, BEA WebLogic, SQL Server 2005 vagy IBM DB2). Így a vállalat hasznosíthatja korábbi szoftverberuházásait, és nem kell egyetlen szállítóhoz kötnie a sorsát.

Mivel az Oracle elkötelezte magát a Linux mellett, a Siebel 8 most már ezt a nagy teljesítményű, mégis olcsó alternatív platformot is támogatja. A Siebel felhasználói az Oracle Unbreakable Linux programjának előnyeiből is részesedhetnek [http://www.oracle.com/linux], ha a Siebel technológia mellé az Oracle támogatási konstrukcióját választják a Linux operációs rendszerhez. Az Oracle bővített Linux-támogatása jól mutatja, hogy a vállalat folyamatos erőfeszítéseket tesz a teljes élettartamköltség csökkentésére, kiáll a nyílt iparági szabványok mellett, és az ügyfelek legfontosabb igényeire összpontosít.
Oracle and Siebel old logo
A Siebel 8 használatát megkönnyítő és más lényeges fejlesztések:

Feladatközpontú felhasználói kezelőfelület – az üzleti folyamatok automatizálását közvetlenül a végfelhasználóig viszi el. A feladatok jó lebontásával és gondos kialakításával a rendszer végigvezeti a kezdő vagy alkalmi felhasználókat a még ismeretlen lépéseken, míg a tapasztalt munkatársak akár számos párhuzamos feladatot is zökkenőmentesen váltogathatnak a munkanap során.
Az üzleti folyamatok valós időben módosíthatók – az egyes szakmai területeken dolgozó munkatársak menet közben, programozás nélkül, egérműveletekkel hozhatják létre a szükséges üzleti szabályokat és folyamatokat.
Új, bővített keresési funkciók – ezek a CRM-alkalmazáson belüli és a más rendszerekben tárolt adatok átkutatására is képesek, az összefüggések feltárásával; így a végfelhasználók sokkal eredményesebben oldhatják meg feladataikat. Az Oracle Secure Enterprise Search 10g, az Oracle átfogó, önálló keresőmotorja a Siebel 8 részét képezi. Ha viszont a felhasználó egy más cég által fejlesztett professzionális keresőmotor mellett teszi le a voksát, az sem gond; a Siebel 8 új keresési funkcióit webszolgáltatásokkal valósították meg, ezért egyszerűen integrálhatók más megoldásokba is.
Webszolgáltatások kibővített támogatása – ezzel a szabványos, a szolgáltatásorientált architektúrához illeszkedő mechanizmussal több alkalmazást összekapcsoló üzleti folyamatokat lehet létrehozni. Ezek különböző üzleti területeket, technológiákat és adattárakat fedhetnek le. A Siebel 8 számos előre elkészített, rugalmasan méretezhető webszolgáltatást biztosít a kritikus fontosságú ügyfélkapcsolat-kezelési folyamatokhoz.
A telepítési és frissítési feladatok átfogó felügyelete – egyszerűsíti a Siebel-telepítések kezelését és frissítését, csökkenti az időigényt és a költségeket.

A legkorszerűbb ágazati gyakorlat a Siebel alkalmazásokkal

A Siebel 8 kiterjedt bővítéseket tartalmaz a Siebel Sales, Siebel Enterprise Marketing, Siebel Customer Order Management, Siebel Contact Center and Service, Siebel Universal Customer Master, valamint a Siebel Self Service and eBilling alkalmazásokhoz, és a Siebel CRM ügyfélkapcsolat-kezelő megoldásaira épül. A Siebel Universal Customer Master például az új üzletiszabály-motort használja, ami a személyes adatok kezelésének és védelmének rugalmas megközelítését teszi lehetővé. A Siebel 8 teljes körű ágazati megoldásokat kínál az államigazgatás, a távközlés, a közművek, a biotechnológia és gyógyszeripar, a pénzügyi szolgáltatások, a biztosítási ágazat, a gyártóipar, a csúcstechnológiai cégek, az autóipar és a fogyasztási cikkek gyártói számára. Az állami szektorban például a Siebel CRM 8 részét képező Siebel Offense Management és Siebel Incident Management rendszerek lehetőséget nyújtanak – mégpedig a jogszabályoknak megfelelő módon – szabálysértések rögzítésére, követésére, eszkalálására, illetve bizonyítékok nyilvántartására.