Siebel Sales bemutatása

Címkék: crm oracle sales siebel

2009.07.21. 17:00

     "Az a cég, amely nem ismeri ki alaposan ügyfeleinek változó igényeit, menthetetlenül lemarad. Ráadásul a vevőnek ma már az interneten és más korszerű értékesítési csatornákon keresztül is ugyanazt a kiemelt bánásmódot kell megtapasztalnia" - mondta az IDC elemzője, Mary Wardley. "

Irány a Web 2.0

Alkalmazásaik fejlesztésében, új funkciók tekintetében a legújabb irány a Web 2.0-es funkciók beemelése az üzleti szoftverekbe. A termékekbe beépítik a közösségi intelligenciát hasznosító funkciókat (pl. „Social CRM” alkalmazásokat), fejlesztik a mobil alkalmazások körét, a WebCenter Suite termékkel pedig egy egységes, könnyen kezelhető felületet biztosítanak a fórumoknak, a wikiknek, RSS-nek, tartalommenedzsmentnek, a csoportmunkának, személyes és csoportos „tereknek”.

Siebel Sales az egyik legelterjetebb Oracle Siebel alkalmazás.

A következő bemutató a Siebel Sales 8.0, Siebel Sales 8,1, "szociális" CRM jellemzőit, előnyeit és értékeit emeli ki és hogy a társadalmi közösségek hogyan befolyásolják a vezetői üzleti innovációt a jelenlegi piacon.

Siebel Sales Overview and Roadmap
Teljes képenyő slide show -ért kattints a "Full Screen" -gombra.
 
*Social CRM - ről hamarosan, bővebben fogung beszélni.
Folyt köv...
 
Ha kérdése, megjegyzése van irjon nekünk:CRMSys

A bejegyzés trackback címe:

https://siebel-crm.blog.hu/api/trackback/id/tr521259248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása