"Az a cég, amely nem ismeri ki alaposan ügyfeleinek változó igényeit, menthetetlenül lemarad. Ráadásul a vevőnek ma már az interneten és más korszerű értékesítési csatornákon keresztül is ugyanazt a kiemelt bánásmódot kell megtapasztalnia" - mondta az IDC elemzője, Mary Wardley. "
Irány a Web 2.0
Alkalmazásaik fejlesztésében, új funkciók tekintetében a legújabb irány a Web 2.0-es funkciók beemelése az üzleti szoftverekbe. A termékekbe beépítik a közösségi intelligenciát hasznosító funkciókat (pl. „Social CRM” alkalmazásokat), fejlesztik a mobil alkalmazások körét, a WebCenter Suite termékkel pedig egy egységes, könnyen kezelhető felületet biztosítanak a fórumoknak, a wikiknek, RSS-nek, tartalommenedzsmentnek, a csoportmunkának, személyes és csoportos „tereknek”.
Siebel Sales az egyik legelterjetebb Oracle Siebel alkalmazás.
A következő bemutató a Siebel Sales 8.0, Siebel Sales 8,1, "szociális" CRM jellemzőit, előnyeit és értékeit emeli ki és hogy a társadalmi közösségek hogyan befolyásolják a vezetői üzleti innovációt a jelenlegi piacon.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.