Az Oracle első között jelentette meg, Apple iPad-os CRM verzióját.

Ezzel is bizonyitva, hogy a Oracle Siebel CRM alakalmazás jelenleg a leg mobilisabb a piacon, amely segitségével az ügyfelek pontos, up-to-date információkhoz juthatnak.

Mint tudjuk iPhone -so Siebel-nek nagy sikere van, gondolom ezen felbuzdulva látta indokoltnak az Oracle, hogy első között nyissanak az ujdonságok fele.

Fontosabb tények

  • Folyamatos elkötelezettségét: - az ügyfelek számára nyitott, rugalmas lehetőséget biztosít, kielégítve a mobil CRM igényeiket, ezért az Oracle bejelentette a támogatás az Oracle Siebel CRM az Apple IPAD.
  • Kiterjesztve az Oracle szerver-alapú REST API-t és a nyílt fejlesztési platformot  az Apple iPhone OS SDK-ra, igy a Siebel CRM ügyfelei teljes mértékben ki tudják használni az iPad előnyeit, és könnyedén elérhetik a Siebel CRM adatokat valós időben.
  • A REST API és iPhone OS 3.2 SDK-val,  a Siebel CRM ügyfelei azonnal elkezdhetik fejleszteni és telepiteni saját CRM alkalmazásaikat az iPad-ra.
  • Siebel CRM az iPad-on újabb lehetőséget bíztosit a szervezetek számára a mobil CRM alkalmazás területén, támogatva a hatékonyabb eggyütműködést és költség kimélő megoldásokat.

 

Hivatalos információ:

http://www.oracle.com/us/corporate/press/068482

A bejegyzés trackback címe:

https://siebel-crm.blog.hu/api/trackback/id/tr721939832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása