Ahol Siebel CRM rendszereket használnak, eljön az a pont amikor verziót kell váltani és ilyenkor jön az Üzleti ágazat tipikus kérdése: Miért is kell "upgradelni"?NEM helyes válasz: Mert kell? Mert vége az előző verziónak? stb... Hanem érveljünk konkrét…
"Az a cég, amely nem ismeri ki alaposan ügyfeleinek változó igényeit, menthetetlenül lemarad. Ráadásul a vevőnek ma már az interneten és más korszerű értékesítési csatornákon keresztül is ugyanazt a kiemelt bánásmódot kell megtapasztalnia" -…
Az Oracle bejelentette a nyílt szabványok használatán alapuló Oracle Siebel CRM 8.1.1 új verzióját, amely ágazatspecifikus önkiszolgáló megoldásokkal bővíti az Oracle ügyfélkapcsolat-kezelő megoldásainak körét. A Siebel CRM felvásárlása óta eltelt két évben a…
CRM az utóbbi években nagy átalakuláson ment keresztül. Az ügyfelekkel való interkció ma már nem csak a telefont, faxot vagy emailt foglalja magában, hanem olyan területeket is fel kell öleljen mint a web alapu alkalmazások integrálása. Pár éve épp maga Thomas Siebel jelentette ki…