CRM az utóbbi években nagy átalakuláson ment keresztül.
Az ügyfelekkel való interkció ma már nem csak a telefont, faxot vagy emailt foglalja magában, hanem olyan területeket is fel kell öleljen mint a web alapu alkalmazások integrálása.
Pár éve épp maga Thomas Siebel jelentette ki hogy a jövő a Web Service-ben van, melyet ugy látszik a CRM alkalmazás fejlesztők most kezdenek megérteni.
Sajnos neki már nincs beleszólása, mert mint tudjuk 2005 Szeptember 12 én az Oracle megvette a Siebel -t 5.8 milliárd dollárért.
A következő bemutató épp ezeket az új stratégiákat foglalja magába, amelyet az Oracle szakembere mutatott be az Openworld 2008-on:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.