CRM az utóbbi években nagy átalakuláson ment keresztül.

Az ügyfelekkel való interkció ma már nem csak a telefont, faxot vagy emailt foglalja magában, hanem olyan területeket is fel kell öleljen mint a web alapu alkalmazások integrálása.

Pár éve épp maga Thomas Siebel jelentette ki hogy a jövő a Web Service-ben van, melyet ugy látszik a CRM alkalmazás fejlesztők most kezdenek megérteni.

Sajnos neki már nincs beleszólása, mert mint tudjuk 2005 Szeptember 12 én az Oracle megvette a Siebel -t 5.8 milliárd dollárért.

A következő bemutató épp ezeket az új stratégiákat foglalja magába, amelyet az Oracle szakembere mutatott be az Openworld 2008-on:

 

Enterprise 2.0: The new face of CRM
 Teljes képenyő slide show -ért kattints a "Full Screen" -gombra.
 
Folyt köv...
 
Ha kérdése, megjegyzése van irjon nekünk:CRMSys

A bejegyzés trackback címe:

https://siebel-crm.blog.hu/api/trackback/id/tr211258416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása