Mivel igény volt rá, ezért foglalkozunk a témával: Siebel CRM iPad vagy iPhone-ra.

Létezik erre egy megoldás amelyet nemrég jelentetett meg az Oracle, egy úgynevezett "Siebel REST API" alkalmazás iPadre:

Videó bemutató:

iPad on Siebel CRM

 

 Ez egy tökéletes megoldás, hogy az a cég amely Siebel használ, az ügyfelek mobilitási igényét kielégitse.

Tények:

  • Continuing its commitment to provide customers with open, flexible options for their mobile CRM needs, Oracle today announced the support of Oracle’s Siebel CRM for Apple iPad.
  • By leveraging Oracle's server-based REST API and the open development platform provided by Apple’s iPhone OS SDK, Siebel CRM customers can take full advantage of iPad to easily access powerful Siebel CRM data in real-time.
  • With the combination of the REST API and iPhone 3.2 OS SDK, Siebel CRM customers can immediately begin to build and deploy their own CRM applications for the iPad.
  • Siebel CRM on the iPad enables organizations to add another option to their mobile CRM line-up, collaborate more effectively and lower total cost of ownership with an improved user experience and more productive time spent out of the office and in the field.
  • Oracle is providing a recorded demo of the sample application built with the REST API and the iPhone OS 3.2 SDK in order for Siebel CRM customers to see and experience the power of Siebel CRM on the iPad.
  •  

Sokan felteszik a kérdést, hogy mi a helyzet az "internal" belső céges felhasználókkal? Pl Sales, Territory, Pricing, Marketing stb. managerek mobilitás igényével.

A következőkben ezzel fogunk foglalkozni valamint a Siebel  iPhone és mobil lehetőségekkel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://siebel-crm.blog.hu/api/trackback/id/tr874220160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joe80 2012.03.14. 10:09:31

Nem értem. A siebel az crm vagy webshop? Most egy webshopot látunk?

parizs73 2012.08.07. 15:46:47

Hello,
Látom szakértők vannak ebben a blogban.
És most nagy segítségre van szüksége egy partneremnek.
Siebel üzemeltetésre keresek tapasztalt kollégákat.
Egyrészt ez jól fizető munkalehetőség lehet, másrészt egy nagy IT cég Magyarországra hozná az egyik projectjét.
Tud-e valaki ajánlani nekem valakit, akit talán érdekelhet ez a munkalehetőség?
Üdv
Pári Zsolt
pari.zsolt@tesk.hu
süti beállítások módosítása